mandag 19. september 2016

Genser til meg selv


Jeg skulle strikke poncho, jeg kjøpte garn og oppskrift for veldig lenge siden, ref første innlegget i denne bloggen. Ponchoen er kjempefin, dette bildet er sakset fra facebooksiden til Anne Lise Bjerkely:


Garnet ble liggende leeeenge fordi jeg hadde så mye annet på gang. Når garnet blir liggende for lenge er det stor sannsynlighet for at jeg finner noe annet som jeg sikler på. Dette skjedde også denne gangen – jeg fant den deiligste genseren som jeg bare måtte strikke. Nemlig BEITO-genseren:



Disse bildene er jeg så heldig å ha fått tilsendt fra Ragnhild Nergaard da det ene bildet som lå i nettbutikken ikke viste så mye av genseren.

Genseren strikker jeg i Drops Air. Garnet er deilig og mykt så denne blir herlig å ha på seg, Tror dette blir høstgenseren over alle høstgensere for meg etter hvert.

Snart ferdig med bolen:


Det skal bli veldig spennende når jeg kommer til raglanfellingen, det har jeg aldri prøvd før. Men som Pippi Langstrømpe sier; "det har jeg aldri prøvd, så det klarer jeg sikkert" J

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar