fredag 21. juli 2017

Begynne-på-noe-nytt-problematikk

Jaha, da har jeg hatt en "begynne-på-noe-nytt" raptus igjen og pr nå har jeg ikke mindre enn 13 prosjekter liggende. Jeg hadde lovet meg selv å bli ferdig med de forrige prosjektene før jeg startet opp noe nytt, men noen ganger er det akkurat som om hjernen går i loop og jeg tenker at jeg "bare MÅ strikke det og det og det".

Tenkte jeg skulle dele bilder av mine påbegynte prosjekter og love dyrt og hellig for meg selv og de 5 menneskene som vet at denne bloggen eksisterer J, at denne gangen SKAL jeg bli ferdig før jeg starter på noe nytt.
Here goes:

Teppe (+ trøye og lue hvis nok garn)

Skjerf og pulsvanter (julegave til tantebarnet)

2 luer (julegave til filletantebarn)

Marygenser

Beitogenser

Skjerf (Lifelines)

Putetrekk til verandapute

Vinveske

Vognteppe


Klut 1

Snurrelue

Klut 2

Pledd
Jeg vet ikke hvilken rekkefølge jeg skal ta dette i, men ferdig skal det bli!

På en måte skulle jeg ønske jeg var mer organisert i strikkingen min, men på den andre siden så har jeg alltid noe å strikke på J Det skal også sies at jeg koser meg med alle strikketøyene så det er ingen krise akkurat, men jeg trenger å bli ferdig sånn at jeg kan begynne på noe nytt med god samvittighet.

Andre som har det på samme måte?
Fortsatt god sommer!







6 kommentarer:

  1. Det er alltid gøy å begynne på noe nytt. Men du er jo så godt i gang med de andre prosjektene dine at når du begynner på dem så blir du raskt ferdig :o) God sommer

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er jo litt merkelig - noen av prosjektene er jo snart ferdige så hvorfor klarer jeg ikke å bare gjøre den siste lille innsatsen? :)

      God sommer til deg også!

      Slett
  2. Svar
    1. Ja, det skjønner jeg ut fra responsen på facebook! Føles betryggende :)

      Fortsatt god sommer!

      Slett
  3. Haha��Kjenner meg veeeeldig igjen. Og noe blir liksom aldri ferdig!

    SvarSlett
  4. Rart det der altså, noen av disse prosjektene blir sånne evighetsprosjekter som aldri blir ferdig :) Det er uansett godt å se at jeg ikke er alene om å ha det sånn :)

    SvarSlett